fredag 14. august 2009

Et lite innblikk




Vært litt lite aktivitet de siste ukene.
Men bare på bloggfronten.... Ellers kan det vel sies å ha vært aktivt nok her.
Ei har starta opp i barnehagen igjen etter ferien sin.
Litt spent stemning for de som skal på skolen over helga.
Lillebror som får tenner, durer rundt i huset på alle fire mens han grubler på hvordan han skal klare å løpe.
En geitebukk som er på den andre siden av gjerdet HVER dag. Skjønner ikke hvor han lurer seg ut hen.. Geiter altså!!
Og en mor som ikke får strikka nok.. kj...altså!!

På håndarbeidsfronten driver jeg med et prosjekt som ennå er bittelitt hemmelig. Hanne er for tiden mentor og pådytter.

Blomsten på bildet over har forresten farmor hekla og jenta mi på snart 8 har sydd på perlene.
Syntes den ble kjempesøt, jeg!
Selv unnskyldte hun den litt med at den hadde ikke blitt helt jevn,da.... Er det noen som ligner litt på mamma'n sin tro...?

3 kommentarer:

  1. Så morsomt bilde av geiten din som står oppreist. Flinke prinsessen som ligner på sin mor ;) Jeg gleder meg sånn til det blir blogg om prosjektet ditt, er så imponert over at du klarer å vente :P Glad jeg har inside information så jeg hadde sluppet å vente i spenning :P

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder.
    Og for en søt kanin *smelt*

    SvarSlett
  3. Hei.
    Havnet tilfeldigvis her, og har satt meg opp som følger av bloggen din. Jeg har fullstendig hekledilla, og er ute etter inspirasjon...

    SvarSlett