onsdag 17. mars 2010

Åpning av Garn og Håndverk

I går kveld var det åpning av den nye garn butikken på Skarnes.
Og det var så mye flott å se på der.
Her ser dere reolen med produkter av angora og hund. Den hvite lua som ligger nærmest her er av 80% hund og 20% merino. Det var den mykeste lua jeg har kjent på lenge!!
Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg tippa på angora.

Og her skjønner dere henger det en kreasjon med bever.
Nesten litt indiansk preg over denne. En skulle tro at beveren har stri pels men den er så glatt og myk å ta på!!


Klesdesigneren Bente Engen er det som har laget denne og skinnvestene på neste bilde. De var så flotte!! Jeg turte ikke prøve de for da hadde jeg blitt liggende våken hele natta var jeg redd for... Det gjorde jeg nesten allikevel.. Må nok prøve neste gang jeg er innom for å fylle på garnlageret. skummelt skummelt
Det var masse rosemalte produkter der også. Fater, skåler og veggpynt. Skinnfell med trykk på. Og garn. Masse masse deilig garn!! Og så er jeg litt stolt over å ha laga de skjerfene som henger her,da.

Som dere sikkert skjønner; anbefaler jeg dere å ta turen innom her når det skulle passe;) Litt for enhver smak!!

6 kommentarer:

  1. Jeg ser ikke skjerfene dine.... Så ut som en skikkelig fancy butikk, vå får ta en tur innom der når jeg kommer på besøk igjen, men det må bli når garnstoppen er avsluttet :)

    SvarSlett
  2. Det er de duskene du ser på siste bildet, vel...

    SvarSlett
  3. Å, så lekker butikk da. Har bodd et år på Skarnes jeg, men noe så fancy var det ikke da nei.
    Gikk på Solbakken jeg da:-)

    SvarSlett
  4. Den butikken er nok farlig ja...

    SvarSlett
  5. Det var ein flott butikk! Eg hadde nok hatt problem med å kome meg ut derfrå med lommeboka intakt;)

    SvarSlett
  6. Den butikken må jeg nok innom neste gang jeg skal til Kongsvinger. Ligger den ved rundkjøringa? Lekker butikk.

    SvarSlett