søndag 15. januar 2012

To sitteunderlag


Hu hei som tiden flyr når man morer seg !!
Dette hadde jeg ikke prøvd før men syntes det var veldig artig og lærerikt.
Jeg hadde besøk av to damer til mens vi prøvde ut. Jeg og ei til tova sitteunderlag mens den tredje hadde litt overblikk med oss og til dels med de sju ungene som tusla rundt oss. Rundt og rundt bena på oss. Ut og inn av kjøkkenet ;)) Skjønner ?
Sitteunderlaget på det første bildet ble forma oppe i et stekebrett.
Og størrelsen til slutt ble passe til barn evt liten voksen.
Sååååå derfor laga jeg et til noen dager senere.
Dette skulle jeg gi bort i gave og laga det både litt tykkere og bredere.
Vet at mottakeren ofte er på hytta og liker å fiske så da kunne det være på sin plass med et godt og varmt sitteunderlag.

Kan godt brukes på begge sider dette.
Og sitter en tett nok kan to få plass på det. Og da tenker jeg det varmer enda bedre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar