onsdag 13. mai 2009

Overraskelse


En dag jeg leste inne på Hobbyboden kom jeg over Bestemors kosekrok. En koselig blogg. Du finner den på blogglista mi;)
Så oppdaga jeg at jeg var besøkende nr 1000 og i min "ungdommelige" impulsivitet kunne jeg ikke la det gå upåaktet hen og fortalte det i en kommentar. Tror du ikke at Bestemor var så koselig at hun sendte meg en liten oppmerksomhet... det beste jeg kunne få ... garn!!
Det kan vi være enige om jenter! Det får vi aldri nok av. Eller hva? Så tusen takk til deg Wigdis. Tenker noen små i dette hus vil nyte godt av denne overraskelsen jeg.

4 kommentarer:

  1. Så koselig, og for en super gave. Helt enig i at en får ALDRI nok av garn, selv når det tyter ut gjennom alle skap.

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du like garnet. Jeg synes også det er et greit garn og det blir veldig fine fletter med det.
    Synes det var supert at du så fra at du var nr. 1000 for jeg hadde tenkt å feire litt i det stille, men visste ikke helt hvordan jeg skulle ordne det. Mange klikker jo bare innom uten kommentar. Har blogget en stund, men har ikke hatt teller så lenge så jeg synes det er veldig moro.
    Ha en fin uke videre og en flott 17. mai

    SvarSlett
  3. Hm.. fletter har jeg aldri prøvd. En fin anledning til å prøve ut det!

    SvarSlett
  4. Awwww! I love these colors....and the white woodland flowers, too!

    SvarSlett