søndag 21. juni 2009

En award!!


Se her da!
Jeg fikk en vennskaps-award fra Bestemors kosekrok.
Det var jammen koselig! Takk skal du ha!! Hennes blogg er en av de jeg er innom på den vanlige ruta. Det ER koselig der.

Jeg syntes at blogginga tok mye tid i starten. Så det ble plutselig strikka litt mindre. Men det gjør ikke så mye når man får slike koselige henvendelser :D

Det er ei jeg vil sende denne rosa videre til. Den går Hanne! Lillesøstra jeg aldri fikk:))
Nå om dagene går det mye inspirasjon begge veier. Og det setter jeg veldig stor pris på. (Legg også merke til at jeg endelig har skjønt disse linke-greiene. Helt av meg selv! Uten å ringe deg først Hanne!!)<

5 kommentarer:

  1. Nåhhh du er jo verdens søteste da :D Kjempe glad i deg :) Sorry å måtte påpeke det, men linken fungerer ikke i hvert fall får ikke jeg den opp.

    SvarSlett
  2. Awwwww! How cute...and it's so TRUE!!! BTW, this computer stuff took me forever to figure out...and I still don't have it all figured out either! Probably never will since there's always something new or changing! Congratulations! Klem!!! Debbie

    SvarSlett
  3. Fungerer det ikke!?
    Ble blått ikke dårlig bare det..

    SvarSlett
  4. Hehehe kan være bare til meg det ikke fungerer, men sant det blått er ikke dårlig, GIRLPOWER ;)

    SvarSlett
  5. Lillesøstra ja ..... ka e gæli me småbrødre da hm?? Æ e unnskyldt, for æ va bare liten da

    -lillebror-

    SvarSlett