mandag 12. april 2010

Lue til baby


Nye verdensborgere spretter ut hele tiden.
Denne har jeg strikket til en som ikke har sett dagens lys ennå.
Lurer på om jeg fant dette mønsteret hos Sandnes for noen år siden. Alle mine unger har luer med denne passformen og de er veldig populære i heimen. denne er strikket på pinne nr 2,5 i Baby Merino som jeg kjøpte hos Nille.
Modellen vil være anonym.

Og til slutt må jeg bare vise hva hun som går i barnehagen kom hjem med til påske.
De blåste opp en ballong og festa på tråder som var duppa i tapetlim. Genialt! Og gjett om jeg er glad for at de gjør slikt i barnehagen!! Pjuh!
De ble kjempefine og hun var så stolt over å ha laga denne. Den skal få henge opp en stund til.

3 kommentarer:

  1. Søt lue :) kan se for meg at mor er glad for å slippe tapetlim over hele kjøkkenet ja :P

    SvarSlett
  2. Søt lue, og genial påskeegg ide, man kan jo få brukt opp alle de korte garnrestene også! Denne skal jeg teste sammen med ungene neste år!

    SvarSlett
  3. Rare baby'a der nede i Odalen.....

    SvarSlett