torsdag 15. juli 2010

Ny rekord!


Det er ikke så veldig rart at det tok litt tid å bli ferdig med sjalet fra forrige innlegg. Kan ikke skylde bare på bakgrunnsstøyen heller.
Dere skjønner det....at.. Hanne sendte med meg to sider med oppskrift til Feather and Fan Comfort Shalw. Tredje og siste side måtte jeg inn på Raverly for å finne.
Der hadde jeg ikke vært på flere måneder og hadde glemt passordet mitt og måtte be dem maile meg et nytt.
Og det tok opptil FLERE MINUTTER !!!
Men jeg var i et fryktelig strikkemodus og aaaaaaaaaaaaltfor rastløs til å kunne vente på muligheten til å få skrevet ut side tre. Passordet skulle tross alt krysse Atlanteren ... Dermed hev jeg meg over pinner nr 4 og et par nøster av angora-tweed og startet på nytt igjen!
Men for at den desperate handlingen ikke bare skulle føre til kaos og enda et tilskudd til UFO-veska mi bestemte jeg meg for å strikke ferdig side en og to før jeg fullførte det jeg først hadde startet på.
*sukk* Jeg må virke helt gæern. Men som en annen entusiast utbrøt da jeg fortalte denne historien: " Jøss! Det må være ny rekord!"

3 kommentarer:

  1. Oi så kjapp du er :) Flinkisen :)

    SvarSlett
  2. Det ble jo kjempeflott da!

    SvarSlett
  3. Flotte sjal du strikker:) Legger meg som følger til bloggen din:)

    SvarSlett