mandag 2. januar 2012

Nye spennende prosjekter


I sommer reiste jeg til Telespinn med mange sekker mohairfiber og tok samtidig med noen sekker ull fra spælsau.
Jeg hadde så fryktelig lyst til å prøve å få et garn med helt naturlige farger av den gamle norske sauerasen. Litt sånn "solid gammaldags" garn ! Og jeg fikk det jeg ønska meg.
100 % naturlig produkt. Ull fra lokale sauer spunnet i naturskjønne omgivelser i Telemark ! ( Flere enn meg som hørte feler nå ?)

Like før jul kom det to store pappesker i posten med kardeflor og garn.
Det begynte straks å klø i fingrene. Men jeg klarte å styre meg til jeg hadde hengt opp julegardinene da. Litt selvbeherskelse har man da igjen.
Men nå er jula og nyttårsfeiringen over.
Herifra og ut bretter jeg opp erma !!!!

2 kommentarer:

  1. Sukk! Det ser helt nydelig ut, både de ferdige hespene og ulla. Men for en spinnejobb du har forann deg! (o:

    Kos deg! Og nyt naturens egne fantastiske farger og kvaliteter.

    SvarSlett
  2. Det der e vel supert læstgan antagle?

    SvarSlett