søndag 19. juli 2009

Hæ?!! Ikke forpaktes?

Vi har vært ute av huset!
Pakka campingvogna og dro med hele gjengen til Hunderfossen!

På veien opp var det mye fint å se på. Og spesielt sitter jeg å ser etter gamle småbruk. Nå må dere ikke tro det er fordi vi har planer om å flytte eller for lite å gjøre der vi er.
Neida , det bare er slik!
Og ser jeg et bruk der beitene ser ubrukte ut bøyer jeg meg litt nærmere ruta.
Glaner og drømmer.

Og så plutselig fikk jeg se dette bruket og utbryter til gubben:
"Neimen, se her da! Dette ser da ubrukt ut!!"

"Detta? Det er prøysenstua det frue. Det er nuk itte til salgs.
Det får du nuk itte forpakte engong...."

Det var vel da jeg innså at jeg bør komme meg ut litt oftere

3 kommentarer:

  1. Hehehe søt du e :D no e d berre 7 dagga ijæn :D whiiii

    SvarSlett
  2. Nesten like søt som ho som legger strikketøyet sitt i fryseren;)

    SvarSlett
  3. Tihihi skoill mæsta tru dæm e i slækt sa toain hehehe

    SvarSlett