lørdag 25. juli 2009

Heklet veske


Jeg har hekla ei veske til håndarbeidet mitt!!
Legg merke til den fiffige bruken av heklenåla .. uhey!! burde vært håndspikka i einer eller noe sånt, jeg vet..
Som oftes når jeg napper med meg strikking på vei ut døra ender det med at jeg stapper det i stelleveska til junior eller i en sliten bærepose.
Denne ble så fin at nå kan til og med jeg gå på strikkekafè;)

Har brukt Donatella og heklenål nr 6.
Kjøpte masse av det for jeg tenkte tunika til meg selv.
Men jeg har hatt så masse gode ideer med det garnet at nå vet jeg ikke om jeg har nok til en vest engang!!


På et tidlig tidspunkt i prosessen fikk jeg det for meg at "rettsiden" faktisk ikke ble noe fin. Hva gjør jeg med det??? Jo jeg vrenger den og bruker innsiden som ut!! Smart , ikke sant!?

I ettertid kan jeg vel innrømme at rettsiden ikke ble så ravgæli læll men jeg er da veldig fornøyd med resultatet!

6 kommentarer:

  1. Åhhh nå ble jeg skikkelig sjalu, den ble kjempefin, og så smart da :D Jeg er fæl til å ha strikketøyet i bæreposer og det er jo ikke fint. Du må definitivt lære meg å hekle på TIRSDAG ikke en dag senere :P

    SvarSlett
  2. Den veska ble kjempelekker. Flotte farger også.
    Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  3. Så flott veske du har heklet. Artig å finne en ny og ukjent blogg. Her inne var det mye fint. Fant deg gjennom Raverlery

    SvarSlett
  4. Den vart flott! Absolutt verdt å kopiere;)

    SvarSlett
  5. Hello my friend!! Catching up on all your wonderful blogs!! I LOVE this bag idea...very cute! And the goats and country life look so relaxing...although I know it's alot of work!

    We've been camping out again over on our land the past 3-4 nights. Went for another trail ride yesterday on the horses. Had to come home long enough to get the lawn mowed over here...hoping to move our other animals soon, too! Hope you're enjoying your lovely summer days!! Klem!! Debbie

    SvarSlett