søndag 6. juni 2010

Hva har du under hatten?


De er veldig nysgjerrige og nærgående disse firbeinte. Ser man nøye på kroppsholdningen til den lille går det an å se at han holder seg nøytral til hele opplegget!
Det går også an å lese ut fra bildet at geiter faktisk går hvor de vil!
En klok gammel mann sa til meg her en dag at geiter skal være på fjellet hvor det ikke er noen gjerder. .. Er snart enig me'n...min svigerfar...

Dette bildet tok jeg for tre uker siden.
Ukene har gått fryktelig fort med fotball, skole, gjerding, armbrudd for en av barna, fotball, gjerding, skole, fotball, bursdager og konfirmasjon og gjerding.Puh!
Nevnte jeg gjerding? Nå er det strengt tatt ikke jeg som gjerder men jeg må da peke!!

Og hvor søtt er det ikke når de små låner mobilen til mor og knipser ivei.

2 kommentarer:

  1. Søteste prinsen, nå ble tantehjertet varmt ved tanken på at hun ser både han og prinsessene om akkurat en uke :D

    SvarSlett
  2. Virkelig søtt det øverste bildet da...

    SvarSlett